23:13

Idag kan jag inte säga att jag har ansträngt mej allt för mycket. Jag har sovit längre, blivit av med min hemska huvudvärk, grubblat över livet, rensat i tankebanorna... varit ledsen, arg och sen lite mer lättad (?) fast fortfarande lite förvirrad om man kan vara det?

Ikväll är fredde på gråen (en liten ö vid landskrona) och spelar poker med pappa, victor och en massa andra. Jag fick följa med om jag ville men det är inte riktigt min grej så jag valde och stanna hemma. Har bara varit iväg och handlat med min mami och jörgen, också skulle jag agera fotograf åt min lillasyster och felicia nu ikväll. Självklart dog kameran när vi kom ner till ån samtidigt som mörkret föll över oss.. så några bilder tagna med mobilkamera blev det men det blev ju urkass kvalité. Får försöka igen i morron.

Fredde kommer hit inatt efter pokern sen så beger han sig imorgon bitti igen till hörby för o jobba resten av helgen. För min del blir det röstånga marknad med familjen på förmiddan! Hoppas på att få träffa Natha och hennes söta boxervalp Emma där också :) mycket fint namn eller va tycker ni?



Saknar ni inte fjortistiden lite? Då tyckte man att ett breakup med en pojkvän var HEMSKT.. haha tänk om man skulle vetat hur det blev med åren.. mycket mer komplicerat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0