6 juli

Jobb, jobb och jobb som vanligt! but cash is king.. om man kan hålla i dem som jag då villsäga ;)

Efter jobb var jag en runda på konsum och netto och handlade lite med mamma, jörgen och jörgens barn. Dem kom från dalarna idag och ska vara här ett tag nu iom. det är sommarlov. Trevligt men trångt o intensivt när vi e så många :)

Nu har jag käkat middag iallafall och tänkte gå ut på en promenad .. eller ska man vänta på älskling? han kom inte hem förrän halv elva igår, typ fem minuter innan jag däckade så vi hann ju inte ses så värst mycket. Han var på jobb typ 08.00-22.00.. fattar verkligen inte hur han orkar.. duttig påg de minsann! :)



Så engagerad fredde ser ut haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0