Årets varmaste dag?

Godmorgon! Såg ni på vädret igårkväll? Jag hörde att igår hade det varit årets varmaste dag sedan 1994.. eller om det skulle bli det idag? Nått i den stilen iallafall.. helgalet!

Var bara hemma igår kväll faktiskt, blev medbjuden på lite filmkväll hos bror och paula men jag kände att jag behövde sova. Så halv 12 - 12 slocknade jag... och nu e jag uppe, pigg o vaken. blir beachen idag igen.. är inte riktigt glad för barsebäck men eftersom de andra ska dit så får det bli det..

Saknar min älskling lite, han jobbar alldeles för mycket nu känns de som. Hinner inte med o hitta på allt kul.. men nästa helg blir jobbfri och då e de tivoli i danmark som gäller. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0