Brandutrymning

Haha ja, det börjar bli en vana. Både igår och idag gick brandlarmet på jobbet, falskt alarm men idag kom faktiskt räddningstjänsten oxå. Men man kunde ju chilla i typ en halvtimme så jag klagar inte. ;)

Tog ett spinningpass igårkväll som jag sa. Skitjobbigt var det. Ska förmodligen träna ikväll igen om vi inte kommer hem från centersyd för sent. Vi ska nämnligen dit för jag måste handla något till min farbror som fyller 50 på torsdag. Så på torsdag befinner jag, fredde och hela min pappas sida av släkten på tatung och äter och har det mysigt. :) men vad köper man till någon som fyller 50 och redan har allt han önskar sej utom en porche? typ vet inte.

Annars ; kom hem från jobbet för typ en halvtimme sen. Ska dressa om snabbt nu om jag pallar, sen drar vi till lödde o handlar. Ingen, INGEN som vill joina mig på gymmet ikväll?




bjuder på en riktig oldie..



Kommentarer
Postat av: natalie

jag funderar starkt på att börja träna där!

2010-07-27 @ 18:34:07
URL: http://ntornkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0