Då var denna helgen slut..

Jepp! då var den slut och den har gått otroligt fort..

I fredes var jag bara hemma och tog det lugnt och skönt var det. Igår förmiddes var jag med familjen på röstånga marknad.. hade inte varit på någon marknad tidigare detta året så jag hade sett fram emot denna en del. (tycker det är mysigt med marknader) men faktiskt hittade jag inte direkt nåt roligt. Köpte 19 par strumpor för 100 kr, alltid bra o ha. Tog 2 gosedjur i en glo, köpte en leksak till oliver och ett par coola lösnaglar till mej själv. De va nog allt?

Min älskling skulle egentligen jobbat hela helgen i hörby men det blev inte så, han kom hem igår igen vid 18-tiden. Så vi begav oss in till lund hem till jeppe på förfest, därefter utgång i lund på myntha. Vi var inte hela gänget men jag hade trevligt faktiskt! tack så mycket mina vänner. Har kanske (?) nån bild från kvällen.. kommer imorgon isåfall. :)

Idag sov vi till klockan var två. (ÅNGEST, inte alls likt mej!!) Sen tittade vi på tv o käkade frulle.. tog tåget till lund klockan 17 och hämtade bilen. Skönt med frisk luft men ändå riktigt segt... Och ikväll har vi kollat film hos brorsan och paula, precis så som en söndag ska vara.. :) fortfarande ingen som e sugen på amstaff valpar? come on, dem e ju så söta... och billiga.

ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0