En tanke..

Trots att vi inte längre är vänner för att du sabbade det, trots att vi aldrig ses eller hörs, trots att du är otacksam och aldrig tänker på hur mycket folk har ställt upp för dej och du bara sviker, TROTS allt det så kan jag inte låta bli att bry mig om vad du gör med ditt liv... ta vara på det för du har bara ett. Du är otroligt social och utåtriktad, plocka fram det, gör nåt vettigt med det, sitt inte bara där och låt tiden gå..

Ville bara få det sagt. Och nu behöver inte en massa ta åt sej för jag tror att rätt person kommer känna sig träffad.. Och det har inte med kärlek att göra, det handlar om att man värnar om sina "vänner."


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför bryr du dig så jävla mkt om alla andra?

Ta hand om dig själv först.

Du tror du är övermogen!

2010-07-22 @ 20:50:40
Postat av: Anonym

Tycker tanken var fin.Förstår den.Kram

2010-07-22 @ 22:34:33
Postat av: Emma (här skriver man sitt namn för er som ffr har svårt för det)

Bryr du dej inte om dina vänner o dem du tycker om? Jag e en människa som lätt sätter andra människor framför mej själv o de e både en bra o dålig sak ska jag säga dej.



Haha övermogen? Jag "tror" ingenting om mig själv.. Jag e jag bara? De e väll så de ska va? Fattar inte ens varför jag förklarar mig för nån som inte ens kan skriva under me sitt namn.. För de är ju tillom. OMOGET..



Den andra som kommentera: tack för att du förstod tanken. Jag vill inte bry mej om denna människa men ändå gör jag de, i välmening.

2010-07-23 @ 06:42:32
Postat av: Anonym

du är jätte osäker i dig själv... tycker synd om dig... å varför skulle de va omoget att inte underteckna med namn? för att du vill kunna se vem som tycker så om dig och du inte kan stå ut med att inte veta vem som ogillar dig..?! HAHA bara att gilla läget.. jag gillar inte heller dig

2010-07-24 @ 16:58:22
Postat av: Emma

Jag e inte det minsta osäker svar nej. Jag anser att man e en riktig fegis om man springer å e kaxig men inte vågar

stå för vem man e. OkEj spelar ju mindre roll om du skriver att du ogillar mig, du står inte upp för dej sj me ditt namn ändå :)

2010-07-24 @ 20:23:43
URL: http://K

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0