:)

Hej bloggen!

Ni anar inte hur skönt det var med lite sovmorgon i morse. Men när man kom till jobbet, ush, då blev det nästan jobbigare än när man börjar ordinarie tid. Dagen kändes mycket längre.. Men nu e iallafall swimingpoolen på jobbet fylld så nu e de bara o bada på rasterna om man vill :) gott med förmåner... haha.

När jag kom hem hann jag bara vara hemma en stund sen kom louise, vi gick o handlade sen käkade vi här hos mig. Var ute och gick en sväng i kävlinge innan och nu sitter vi här vid varsin dator och nördar. Ibland är det trist o bo i kävlinge tyvärr..

Min älskling var också här en sväng för en stund sen men han körde igen för han slaggar hemma idag. Så för min del blir väl kvällen framför datorn.. Kanske kommer en nattblogg... dem gillar ni ju ;)

Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0