Fredag

Äntligen fredag igen. Denna veckan har minsann gått undan.. Tycker inte ni? I onsdes kväll var vi (jag, älsk, Paula & victor) och såg "trollkarlens lärling" faktiskt helt okej film, liiite lite långdragen men Nicolas cage e ju bara så jävla bra skådespelare. Har hört mycket om den andra nya filmen "Inception" och om hur bra den ska vara, så jag får nog ta o se bio en gång till nästa vecka :)

Sen igår efter jobb var det ganska stressigt, skulle ju va på tatung i lund klockan 18 och käka middag med pappas släkt, min farbror Palle fyllde ju 50. Grattis till han! Men gud vad tiden går. :-( grattis till Niklas också som fyllde 23 igår. Men iallafall så ösregnade det när vi skulle bege oss ut i bilen, och jag o Fredde hade köpt en stor tavla till min farbror. Stressad och blöt som man var lyfte man in den i bilen en aning för hastigt och glaset sprack på mitten. Kul, verkligen! Fick lite panik men fick ju givetvis förklara situationen för min farbror, så jag ska fixa tavlan också får han den i veckan istället. Förutom det så hade jag trevligt och det var supergod mat. :)

Vad har ni gjort i veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0