Freeedag

Åååh. Det är en plåga att jobba i denna värmen. Fyfan för er som ligger på beachen nu. Jag är skitavundsjuk. Idag ska älskling o pappa i väg och spela poker i Lomma (?) och jag har ingen ork till att planera något speciellt. Ska spendera kvällen i pappas lya, så de e bara o höra av sej om man vill hälsa på.. ;) Köpte löshår i förrgår by the way, 1000 kr gick de på så de va inte så farligt. Dock e de bara clips. Håret e jääättelångt, så jag måste nog klippa det. Eller så får jag ha lockigt hår varje gång jag ska använda det.. För man ser riktigt mycke annars att de är löshår. Aja, lite bilder ikväll kanske? Nu måste jag jobba vidare. Kramis!

Kommentarer
Postat av: emma hansson

så jävla sjukt, tänk att lilla Emma har blivit vuxen!!! haha minns bara dig som en liten tös med krusigt hår ;) ibland undrar jag om de är samma människa =0)

2010-07-09 @ 16:41:57
URL: http://plingelingan.blogspot.com
Postat av: Elise

SV: de går inte att beställa men du får komma in till mig och prova ett par ;)

2010-07-09 @ 18:52:49
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0