hej bloggen

Vilket mysigt väder det har varit ikväll... tycker inte ni? Jag har varit ute och gått med Monka och hennes hund Magnum. skönt! Innan jag mötte upp monka så var jag, jörgen och oliver inne på sjukhuset och hämtade min mami som hade suttit på akuten från 12 till 8 på kvällen. Stackare, hon var jättehungrig. Hon har en lös benbit i en tå (!) och har därför jättesvårt o gå. ♥

Men men. Idag på jobbet fick vi "sommargåvor". Inget speciellt kanske, men ändå gulligt med sommargåva. Tycker redan de stället har alldeles för mycket gåvor och förmåner... dem e ju alldeles bortskämda där :) iallafall så fick vi varsitt jättestort mysigt badlakan i vinrött med den nya loggan "Farina" på. Också ett bälte och en sån där grej man hänger i resväskan som man kan skriva namn o så på. Praktiskt! Badlakanet lär användas mycket.

Annars har det väl inte hänt mycket mer denna dag. Min älskling jobbade sent så han stannade hemma idag oxå..  men imorgon kommer han hit. :)

Kommentarer
Postat av: Monika

Vi får ta och gå en gång till nu för nästa vecka flyttar jag till Malmö igen.. =)

2010-07-17 @ 23:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0