I brist på annat

Namn: Emma Camilla Anderberg
Längd: 1,65
Skostorlek: 38
Hårfärg: Ljusbrunt
Önskar du att du bodde någon annastans: Någon annanstans än i Kävlinge, nej. Någon annanstans I kävlinge, ja...
Tänker du på självmord: Nej varför ska jag göra det? Självmord är egoistiskt.
Tycker andra du är attraktiv: De händer att folk säger de, men de är ju nog fler än dem som påpekar de som tycker de. Men skönhet ligger i betraktarens ögon o alla betraktare tycker ju olika!
Använder du droger: Nope. Har aldrig testat och kommer inte o göra iheller. Prövar man inte så utsätter man inte heller sig för nån fara.
Röker du: Inte det heller. Varför vill man åldras tidigare, få dålig kondition, kanske tom. dö i förtid?
Vilka shampoon använder du: H&s
Vilka parfymer använder du: Escada
Vad är du rädd för: Döden & kärleken
Gillar du att tvätta: Haha vem gillar att tvätta? Nej, jag gillar inte att tvätta. Men jag kan tvätta såklart :)
Gillar du berg- och dalbana: Det är inte min favorit direkt..

KÄNSLOR
Gråter du ofta: Ofta skulle jag nog inte säga, men de händer. De e bättre o gråta när man känner för de än att bägaren rinner över..
Skrattar du ofta: Gör jag väl :)
Hur känner du dig just nu: Jävligt sjuk!
Hur har du mått den senaste tiden: Okej
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Absolut har jag det. Men min mamma vet nog det mesta om mig och mitt liv. Jag är glad att jag har en så förstående mamma som jag har.
Blir du lätt förälskad: Njä, jag blev när jag var mindre. Men inte nu längre.
Är du kär i kärleken: Vad är finare än kärlek?
Tror du på ett för alltid: Ja det gör jag.. eftersom det finns kärlek som håller föralltid så finns de ju också bevis på det. :)

Är du förälskad just nu: Förälskad är man bara i en person dem första 6-10 veckorna, (vetenskapligt bevisat) sen övergår det till en annan slags kärlek. Men jag älskar någon :)

Hur många har du varit tillsammans med denna månad: haha 1, har faktiskt 20 månader denna månaden.
Har du blivit sårad av kärleken: Jag har inte blivit dumpad på riktigt nån gång, men jag har varit tvungen att lämna någon jag älskade mycket pga att det inte fungerade och det sårade mig mycket.
Har du blivit lycklig av kärleken: Många gånger :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0