Lomma

Det blev ingen hemmakväll, o heller inga bilder på håret! Hem till pappa en snabbis och städade lite där sen så hämtade danne upp mej och Elin. Åkte till lomma beach och träffade upp jeppe och ogge. Tittade på solnedgången och badade. Det hade jag kunnat göra varje dag hela sommaren asså. Så mysigt och såå skönt i vattnet. ♥

Nu e klockan sent och mina ögonlock kasar typ ner av sej själv hela tiden så fort jag slappnar av... tror det betyder att det är dags att låta dem stänga sej snart och sluta kämpa emot. hehe. Min älskling är fortfarande och spelar poker.. tråkigt o sova ensam men han kryper väl ner här i natt nån gång. Sen beger han sig tidigt imorgon bitti och sen är han borta resten av helgen på jobb. Det är så himla tråkigt när man jobbar hela veckorna också finns de inte alltid tid att umgås på helgerna i heller och hitta på saker... men jobb e ju viktigt såklart!

Vad har ni gjort ikväll sweeties?



Saknar rhodos och semester en smula nu faktiskt! känns som man bara längtar till helg efter helg hela tiden o då går veckorna alldeles för fort, vilket resulterar i att sommaren lider mot sitt slut..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0