Malmömys

Hej mina vänner.. och icke vänner :)

Igår var det födelsedags-firande för nicke, förfest hos honom sen utgång.. Tog först en öl på fellini, därefter en på Johnbull. Tittade på Oskars pappa när han lirade o sjöng lite sen gick vi vidare till stor torget. I mitt umgänge e alla 23 och uppåt, utom jag och fredde. Fredde fyller 20 om två månader och jag om typ ett halvår. Samma vakt som släppte in mej för ett tag sen nekade mej igår. Irriterande! Men fredde skulle upp tidigt o köra cross så vi stack hellre hem och lät dem andra dansa av sej :) lite mat på max sen förde taxin oss hem till sängen.. sååå skönt.

Idag kunde jag inte sova när älsk gick upp kl (8?) typ. Gick upp och umgicks lite med mami och co och klockan 11.30 hämtade pappa och eve mej så åkte vi till malmö. Käkade planka på mando, shoppade lite smågrejs och köpte löshår till lilsis. Mysig dag :) tack pappa!

Nu har jag faktiskt slaggat i två timmar och sitter och väntar på min älskling. <3 får se vad kvällen har att bjuda på...



Våra valpisar.. 5v gamla. sugna?


Kommentarer
Postat av: ole

gud va söta valpar, vad är det för ras. Dom är det sötaste jag har sett

2010-08-01 @ 02:33:40
Postat av: Emma

Det är yorkshire terrier valpar. 5000 kostar dem. Dem

Väger mellan 2,5-4 kilo när dem blir stora.

2010-08-01 @ 10:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0