Nu är den här!

Vem vill sitta inne och blogga när det är så sjukt varmt ute? Inte jag! Det är anledningen till min kassa uppdatering denna gången. ;)

Helgen har varit bra! I fredes var min älskling på Gråen och spelade poker och jag umgicks med Louise. Absolut ingenting hände och det kändes som hela världen hade gått o lagt sig o sovit typ.. hehe. I går skulle jag egentligen till beachen, men jag fick viktigare saker för mig. Åkte till malmö o träffade min kuz Linda och hade en trevlig men varm dag med lite shopping/käk och prat.

När jag skulle hem från Malmö så var ju givetvis tåget till kävlinge inställt så jag fick ta ett annat till lund också fick fredde hämta upp mej där. Hem och tvätta av sig sen begav vi oss till Dannie i lund som hade inflyttningsfest. :) Förfestade hos henne och sen gick vi ut en sväng i lund. Var hemma typ 3 (?) inatt och då däckade jag, full och sååå trött.

Vaknade imorse av att min bror ringde mej typ halv 10 och frågade om vi ville bada. Så att så blev det! har spenderat typ hela dagen idag på marieholmsbadet med familj och danne. :) Nu ikväll har vi grillat och käkat gott. Nu sitter vi hemma hos brorsan och paula och tittar på film! En supersöndag helt enkelt. Det behövdes eftersom It's back to work tomorrow!

Eftersom jag inte är hemma nu så får ni inga bilder, men jag har en del mobilkamera bilder att bjuda på. kass kvalite men bättre än inget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0