Suck

Hittade ingen present till min farbror, ååhh så svårt de kan va! har ingen aning om vad jag ska köpa. Var och hämtade ut min stora systers födelsedagspresent också innan, det var en grej som jag beställt och hade höga förväntningar om eftersom de låg en tanke bakom. Totalt misslyckad enligt mej, men ja får bekosta den ändå... Hoppas hon blir lite glad iaf!

Så jag blev lite smakråd till mami och sen storhandlade vi mat. Meningen var att jag skulle till gymmet när jag kom hem men klockan blev kvart i nio så jag orkade inte. Fast nu ångrar jag ju såklart mej..







Lille ålle.. han ramlade på parkeringen innan och fick en megabula i pannan :( min lille puttinuttiskrutti.. hahaha. Nä men de va hemskt. Ush.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0