Tandverk... kärlek?

Har haft sån frukansvärd värk i visdomstanden i typ en vecka nu.. äntligen släppte den häromdagen men då fick jag jätteont i tandköttet runt om. Förmodligen nån inflammation.. så nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska bli 10, då ska jag till tandläkaren och efter det till jobb. Hade gärna hoppat de sistnämna men måste man så måste man.... :(

Inte en enda människa igår som kunde kommentera och säga sin åsikt om inlägget "älska"... Antar att ni kanske inte vet själva varför ni älskar o om ni älskar? Eller bara för fega för o ha en åsikt helt enkelt..

När jag kan säga att jag älskar någon, så menar jag att jag kan göra vad som helst för den personen. Jag älskar min familj och min pojkvän. Har även 2-3 vänner som jag känner så för. Dem kan jag göra vad som helst för! (tror inte ens vissa av dem anar det...) ♥

jag och fredde i nov -08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0