Tisdag 20 juni

Oj oj.. idag blir det varmt! Vad ska ni hitta på, ni som e lediga? Ut och bada o sola med er..

Själv vaknade man 05.50 när klockan ringde och halsen var ännu värre. AJ. Fick ett sms av pappa att han skulle vara utanför 06.40 o jag kontrade med att jag hade räligt ont i halsen. Då ringer han och säger att han ska ringa till jobbet o säga att vi inte kommer förrän vid tio tiden idag. Bästa! Så jag fick sova längre och mådde mycket bättre nu när jag vaknade :) Fick tillom. lite tid att ligga kvar i sängen o mysa med älskling eftersom han också skulle iväg till jobbet ungefär då. ♥

Idag får vi se vad dagen har o bjuda på.. kanske ett kvällsdopp? Fredde stannar nog hemma idag eftersom han jobbar så sent men nån annan kanske e sugen?  (MÅSTE ta tag i körkortet när jag slutar på lillaharrie i augusti.. har ju sparat pengar..)

Sötnos ring mej idag! we have alot 2 talk about :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0