Bara i morgon också..

Hej mina vänner. Sitter på jobbet och ska snart bege mig ut i regnet... slutar om 15 minuter och då ska jag iväg och hämta freddes studentpresent som är färdig och därefter resväskan som jag ska låna av paula. Kan ni gissa vad fredde ska få? ;)

Nu är det bara imorgon också på jobb sen har jag min enda vecka semester på hela sommaren. Ska bli så skönt. Dessutom jobbar jag bara halvdag imorgon då jag måste gå klockan 12 för att hinna göra vid mig och infinna mig i kyrkan klockan 3 när fredde springer ut. Sen blir det fest o firande hela natten! im proud of you babe :)

Har en massa att fixa idag, ska flänga fram och tillbaka mellan lund och landskrona... en del saker som ska göras inför både resan och imorgon. Ska hjälpa till att sätta upp ett tält i detta vädret också... Spännande! 

Vi hörs när det blir tid över :) Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0