Bättre sent än aldrig?

Ett litet reklaminlägg! hehe

Jag lovade ju att det skulle komma bilder på valparna. Och jag håller alltid vad jag lovar mina vänner! Befinner mig hemma hos brorsan och paula nu och har i ungefär en halvtimme försökt fota 8 valpar som springer runt överallt..

Dock är det nästan halva tiden kvar till dem ska lämnas bort, dem blir 5 veckor på måndag så 3 v kvar. Så dem hinner ju växa till sig en del :) Det är 6 tikar o två hanar! En hane är tigrerad och den andra är beige med lite mörka hår över ryggen o i ansiktet. Båda föräldrarna är amstaff och valparna kostar 6000kr styck.




Den sötaste (enligt mej) men tjuckaste :) den e ljusgrå!




Den i mitten är pojke...










den till höger är grabb!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild på för'ldrarna då?

2010-06-27 @ 00:30:46
Postat av: Carro

nu blev jag sugen på en valp ju :O

2010-06-27 @ 15:20:20
URL: http://PimPiina.bloggplatsen.se
Postat av: Emma

Anonym : Bild på mamman finns. Har dock ingen bild på pappan men han liknar de beiga valparna.. går nog att ordna att få träffa honom om man tänker köpa en valp.



Carro : jasså du vill ha en hund till :)

2010-06-27 @ 19:26:44
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0