Bye bye sweden

Hej bloggen! Eller hejdå kanske jag ska säga? :) Nu är det bara några timmar kvar tills vi lyfter. Nu kommer resfebern, jag är rätt nervös. Flög första gången förrförra sommaren och då både svimmade och spydde jag. Det var ganska obehagligt...

Men men, vi får hoppas det går bättre idag! Vi lyfter klockan 16.00 och kommer att vara framme 21.40. Jag ska försöka mig på att blogga åtminstone två gånger under veckan men jag kan inget lova.. vet ju inte hur hotellet har det med internet osv.

Det ska bli riktigt skönt att komma ifrån detta hemska väder. Sen väntar jobb hela sommaren när jag kommer hem.. så här ska verkligen njutas! Kanske lite löjligt att skriva detta men jag är tvungen... hehe

OM, om något händer mig så älskar jag er mamma, pappa, elin, victor, evelina, oliver <3 ni e mitt allt!


Bye

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hörde att du träffat min joppes där nere :D

2010-06-13 @ 21:32:39
URL: http://litenast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0