Jaaaja..

Jaja.. Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera er om vad som händer. Men jag kom hem i söndes natt så gårdagen gick till annat än att blogga! Idag ska jag iväg på bio med min baby så vi får se om jag hinner med att berätta om resan i detalj sen eller om jag gör det imorgon.. Don't know. Ni nyfikna kan ju titta in sen fallifall ;) Vad händer på midsommar? Jag o Fredde har några alternativ men har inte riktigt bestämt oss än. Vad ska ni göra? Helt av allt skulle jag vilja samla mina vänner o göra något men det verkar inte vara så lätt längre. Vissa personer Har ju förändrats en del och prioriterar andra saker tråkigt nog. Jag saknar dem allihop iaf! Nu måste jag kila. Snart bara en timme kvar... Puhh så skönt. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0