Måndag... igen!

Som Emelie skrev i sin blogg så har det varit alldeles för fint väder ute för att sitta inne och blogga... men idag var det slut på det roliga. Men trots det har det inte blivit något bloggande pga att jag har jobbat och varit på centersyd. Men åter till vädret.. Vi är förfan inne i juni månad nu. Sommar tack, varje varje dag!

Och för er som undrar vad jag gjorde i helgen så i fredes tog jag det ganska lugnt, lördes var jag med louise på måsängen och sen med lite folk hos Ola. (har lite bilder därifrån men eftersom internetet via iphonen är väldigt segt så får ni dem en annan gång) Igår var vi och köpte kostym till fredde och käkade mjukglass i bjärred... :) kortfattat..

Idag har jag spenderat hela (halva?) dagen på jobbet och sen åkte jag till centersyd med familjen. Vi spenderade hela 4 timmar där. Letade och köpte studentpresenter bland annat. Fick med mig en jumpsuit och en långklänning i siden hem också. Mycket låga rea priser så jag var ju tvungen, bra o ha i grekland ;)

Nä nu ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt. bättre sent än aldrig! haha.. puss och godnatt :*



En extremt dålig bild på klänningen men vafan, ingen självutlösare på camen ju...




Kommentarer
Postat av: jocke

snygg klänning ,o siden är ju så vackert..

2010-08-25 @ 22:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0