Midsommardagen

Glad midsommar! i efterskott. hoppas ni alla hade en trevlig kväll..

Själv var vi hemma hos mig och käkade, och sen åkte vi till asmundtorp hem till Emelie som hade fest. Där var trevligt men eftersom vi inte kände så många där så drog vi vidare hem till nattis en stund innan vi cyklade hem. Var hemma redan vid ett tiden och då blev det lite mys. ;)

Idag har vi varit hemma hos fredde halva dagen typ. Åkte till kävlinge vid fyra och hem till pappa vid fem. Nu är vi här alla syskonen med respektive och dem sitter och spelar poker. Har tröttnat på det så jag bloggar lite för er istället! bra va? :) Lördag idag vilket innebär att det bara är imorgon också sen e de back to work... :(

Fast imorgon ska jag och älskling till Ven och cykla om det blir fint väder :) ett bra avslut på långhelgen tycker jag allt!

Har ju egentligen en del att berätta om greklandresan men jag känner ingen vidare lust just nu.. har ni några frågor så fråga istället!



En bild på finaste Natha från igår!


Kommentarer
Postat av: Anonym

semester bilder då?

2010-06-27 @ 00:32:46
Postat av: Emma

Det finns bilder på facebook..



varför är du anonym?

2010-06-27 @ 19:27:55
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0