Nyss hemkommen..

.. från en lång promenad som resulterade i ett besök hos farmor. gick ut vid nio tiden och var hos farmor vid tio.. sen blev jag där ett tag och pratade lite skit så det blev ganska sent. Kallt o mörkt å gå hem ensam nu men de va bara och bita ihop :) hehe.

Idag har jag jobbat. (känns som att många av mina inlägg kommer börja så för en tid framåt haha) Efter jobbet åkte jag hem och hämtade lite pengar sen gick jag och pappa på banken ihop eftersom båda hade ärenden där. Var inom på guldsmeden också en sväng och sen efter det gick jag och solade. Hann inte mer än komma hem förrän jag skulle gå till konsum och handla.. jörgen ville ha kaka så jag fick ju ställa upp o baka till honom! jag som e så snäll. ;)

Som tur var har vi ju så himla nära till allting nu! konsum ligger typ rakt över gatan och ica bara precis borta vid rondellen till vänster. ja också solningen, också stationen såklart. Dem sakerna som är viktiga för mig! Skönt är det iallfall. Sen kan det nog vara både en nackdel och en fördel.. jag vet ju vissa som kanske kommer njuta lite för mycket av kondotoriet rakt över gatan ;) ajabaja!

Nä nu får vi nog avsluta detta innan det blir för långt och jobbigt att läsa. Imorgon är det jobb på schemat och därefter har jag inte smitt några planer ännu... Det ska bli fint väder iallafall :) synd bara att alla människor har blivit så tråkiga nuförtiden känns de som..

Natti natti :*





hatar verkligen o ha helt uppsatt hår men det var faktiskt grymt skönt för en gång skull, håret blåste inte runt en massa när jag var ute och gick..


Kommentarer
Postat av: Louise

du passar i det punkt slut

2010-06-05 @ 23:18:25
Postat av: Sabina

var har du köpt den tröjan :?

2010-06-26 @ 19:37:24
Postat av: Emma

Det är inte min, men ägaren till tröjan har köpt den på landskrona karnevalen förra sommaren. De såldes ju på alla marknader/karnevaler förra sommaren så de kommer kanske nu till marknaderna igen? :)

2010-06-26 @ 23:27:51
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0