Oliver 1 år

Hallå sunshines! Hur är läget? Med mig är det bra.. lite förkyld fortfarande bara. Idag fyller min lillebror 1år :) tänka sig vad tiden går fort. Jag och min lillasyster slängde ihop tårta och tro mig det var kul att se han äta det helt själv. Haha han försökte och försökte med skeden.. men han ville inte doppa fingrarna i tårtan så tillslut doppade han huvet istället haha :)

Annars har jag jobbat idag som vanligt. Försov mig i morse. Min pappa hämtar mig utanför dörren varje dag 06.35 och idag så öppnar min STYVpappa dörren till mitt rum 06.35 och säger "Emma, din pappa står där ute!" Så det var bara upp och på med kläderna och springa ut i princip... Har sovit så jävla dåligt på sistone så jag antar att jag inte ens hörde klockan...

Nått annat nytt? Tetra pak ringde mig igår och ville att jag skulle vikariera 5 veckor för en tjej i restaurangen som var gravid. 5 veckor utspritt på två perioder.. väldigt lockande att få in en fot där men jag kan inte lämna ett heltidsjobb fram till siste augusti för ett vik där... störigt!

Eftersom jag fortfarande surfar via iphonen fortfarande blir det inte mycket bilder :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0