Panik?

Känner ni igen er när jag pratar om paniken man får när man vaknar och inser att man försovit sig till något? Speciellt till jobbet. Jag cyklar normaltvis till jobbet 06.15 om mornarna, men idag vaknade jag 09.15 och tittade på klockan... "09.15?!?!?! SHIIIIIIIT!" typ så kändes det. Så det vart bara o lägga svansen mellan benen (hehe) och ringa chefen. Sen cyklade jag i räserfart till jobbet och jag jobbat som ett svin hela dagen. Säckat mjöl och torkat svett från pannan. Kvinnligt.

Var hemma vid kvart i fem idag och sen dess har jag inte gjort allt för mycket. Har varit ute och gått med paula i en timme, och nu har jag varit inne och ätit och nu bär det av ut på promenad igen. Denna gången med Monka. Haha.

Så nu ska mjukisarna på, hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0