RHODOS

Hej hej!

Lovade ju iallafall ett inlagg och nu har jag 8 minuter kvar av min dator tid sa nu ska jag nog hinna med nagra rader.

Vi har det jatteskont har pa rhodos, har e fint men ganska dyrt. Bargatan ar crazy och rolig, sa jag forstar alla 18-28 aringar som aker hit och ligger och super skallen av sig... MEN, har man forhallande eller ar lite aldre sa ar nog inte rhodos nat att rekommendera.

Har ar aven mycket "historia" bakom rhodos och vi har varit i gamla stan som var valdigt vacker. igar natt hade vi 31 grader, det ar najs! annat an sverige.. men ska jag vara helt arlig sa blir man nog ganska matt pa det hela efter en vecka. Saknar sverige lite och er dar hemma!

Vi har festat ganska mycket pa den storsta klubben "Colorado" pa bargatan, dar e bra musik och tjejer och killar som sjunger live varje kvall.. dar e ocksa unga tjejer som dansar i valdigt sma klader.. underhallande! haha

Nagra minus ar att jag har nog fatt magkatarr, sa fort jag ater far jag ont i magen. Och nar vi snorklade haromdagen dok jag ner for langt och har troligtvis sprackt min trumhinna i orat. Maste till fabror doktor nar jag kommer hem! OCKSA har jag aven borjat fjalla idag. SAAA BULL...

Nu maste jag sluta. Miss you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0