Svar!

Natalie ([email protected]) : öhm , tänkte att jag kunde bidra med någon fråga, men kommer inte på någon rolig alls! men.. vart ser du dig själv om 5 år? vad är din livsdröm? hihi<3

Svar: Om 5 år? jadu.. VART vet jag inte. Men förmodligen bor jag i en bostadsrätt någonstans, har fått mitt första barn eller så är det på g.. jobbar och är självförsörjande. :) Min "livsdröm" är väl att resa jättemycket, älska mina barn o bli älskad. :) leva ett lyckligt liv helt enkelt..

Anonym: vissa en bild på din bikini. och på hundarna du lovade

Svar: Kommer en bild på hundarna. Men dem är så små nu så det är bättre att vänta, dom är sötare sen när dem blivit lite större och då ser man mer hur dem kommer se ut när dem blir större. Bild på bikinin kommer också! kanske idag?

Anna: Tycker du om att vara som du är? Att du hela tiden gnäller på alla och inte vågar säga det face to face?

Svar: Denna frågan var intressant! Med tanke på att jag inte känner någon Anna :) Så antar jag att du är en av dem som vill vara anonym men ändå inte verka mesig så du hittar på ett namn istället. Bra idé! och eftersom jag inte känner någon Anna så är det ganska konstigt att du vet hur jag är.. och tyvärr kan jag egentligen inte svara på din fråga för jag kan inte påstå att jag inte vågar säga vad jag tycker face to face. vad syftar du på?

Anonym: hur går det mellan dig och fredde ?

Det går bra mellan mig och fredde. Förut var vi 24/7 men det är vi inte längre och det är mycket bättre att ha det så. Man går lätt på varandra dag ut och dag in och det är nog det största felet man gör i alla förhållanden.

Men han finns kvar o jag älskar honom! Det är de enda ni behöver veta :)


Är det något mer ni undrar över eller som i detta fall "Anna" skrev en ganska knepig fråga så får ni gärna kommentera i detta inlägg också.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0