Underbara sol <3



Ni anar inte vilken pest det är att jobba i detta vädret.. eller jo, ni jobbar ju säkert också. Men där jag jobbar är det varmare där inne i "produktionen" än vad det är utomhus. It's killin' me!

Men, när klockan var 4 idag slutade jag och då mötte louise mig nästan hela vägen till lillaharrie. :) Cyklade hem och pustade ut och sen gick vi till Ica och köpte mat. Grillade grillspett utanför mej och sen satte vi upp mitt lilla badminton nät jag köpte igår haha. Spelade i typ 5 minuter sen gick vi ut och gick istället. Så vi har varit ute och promenixat och pratat hela kvällen. Myspys! vi e så olika i nästan precis allting och ändå kommer vi så bra överrens. Love u hun. <3

Min andra hjärta e hemma i asmundtorp idag. Alltid tråkigt att sova utan sin andra halva men man måste hinna sakna varandra också. tycker ni inte? Han kommer imorgon iallafall och då ska vi kanske ut och kvällsbada :)

Nu måste jag krypa ner, har en lång jobbedag framför mig i morgon också. och dagen efter det, och dagen efter det.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0