Akuten

Igår tillbringade jag förmiddagen hemma. Sen kom älskling och johan hit och drack en kopp kaffe. Meningen var att johan sen skulle köra mig och fredde till badet i furulund, men jag hade kollat fel på öppettiderna så vi fick vänta nån timme sen fick vi cykla. men det är alltid bra med lite motion! tror dock aldrig att fredde gör om det.... :)

Det var mysigt och bada iallafall. lite tråkigt bad men det är skönt ändå. men basta är ändå det bästa! hade kunnat åka till ett badhus bara för att basta i timmavis. dock har jag inte hittat någon som gillar det lika mycket som jag.. ingen som vill joina mig o basta nån dag? man går ner i vikt av det också faktiskt! plus i kanten ;)

Men men! till saken.

När vi kom hem från badet åt jag kräftstjärtar. Bara några timmar efter fick jag sånt knip i mitten av magen (som jag haft en gång förut) och det gick inte bort. till slut fick jag panik så vi fick åka in till akuten. När vi kom fram så promenerade vi (jag och fredde) runt lite utanför i den friska luften också helt plötsligt släppte det jättemycket.

Kände att någon annan kanske behövde den akuta hjälpen mer än mig just då så vi åkte hem igen... Men jag undrar fortfarande vad det är och hur jag kan ha fått så ont! kan det ha varit kräftorna? för att förra gången jag hade det åt jag inte det. min mamma tror det kan vara någon slags magsyra jag fått så det gjorde ont. har ni haft så ont någon gång?

Oj, så långt det blev. nu ska jag hoppa in i duschen. vi hörs sen! :*


Kommentarer
Postat av: emelie

oj går man ner i vikt? då är jag på haha! ;)

2010-03-23 @ 13:22:43
URL: http://evasonja.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0