Alice i underlandet

You're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in then you're out
You're up then you're down
You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up



Denna helgen har gått fort. men tiden går fort när man har roligt, de är väl så dem säger?

I fredes var det egentligen meningen att vi skulle ut i lund. Fredde var i asmundtorp och umgicks med sina vänner så vi planerade en liten utgång i lund nåra stycken. Mötte upp robin i kävlinge också hade vi följe in till lund. Skulle möta dem andra på stationen men i sista stund fick jag ett samtal om att det inte blev någonting så det vart bara att åka hem igen. men efter det dåliga kommer de bra!

Igår vaknade jag tidigt och var bara hemma och chillade hela dagen. På kvällen hämtade oskar, jesper och jonot upp mig och elin för att vi skulle till robin och festa. Det var trevligt :) Var även lite planer på utgång då men det blev inte av! så Lollo babe, call me så vi kan ut o dansa all night long i malmö!

Idag sov jag länge och vaknade bakis. dock inte lika illa som de brukar vara. Efter mycket grubblande på vad man kunde göra dök fredde upp också åkte han, jag och lilsis in till lund och käkade. Tillbaks till kävlinge och hämtade bigsis och gick på ett spontant bio besök. Alice i underlandet var det på duken och den var SKITDÅLIG. slösa inte 95 kronor på att se den, it aint worth it. i promise... haha.

Imorgon är det skola som gäller och back to the reality. det gillas inte men måste tyvärr göras.. längtar till sommaren, vill bara somna och vakna i sol och 25 plus... går det att ordna tro?

Nu måste jag sova. kiss and goodnight..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0