Åuhff..

Sitter nere på KLC. Skittråkigt och jag underhåller mig med att läsa bloggar och snoka runt lite på fejjan.

Shit, måste ju bara säga att vilken babyboom det kommer bli till sommaren/sensommaren. Alla är ju gravida för tusan! :) Men det är ju ändå trevligt att många får barn samtidigt, speciellt när man är unga då har man ju någon annan vid sin sida med en liten så kanske det känns lättare i vissa stunder. :)

Idag har jag ingenting inplanerat. Har mått smådåligt i några dagar nu, kramp typ "uppe" i magen/mellangärdet. Det går bara över i små stunder sen kommer det tillbaks igen. Magen är också jättespänd. Tror jag får gå och kolla upp de där.. kanske är något allvarligt? väntar nårra dagar till o ser!

Two more hours to go, sen ska jag hem och sova tror jag. fattar ni?! jag, sova mitt på dagen. Det händer typ en gång i halvåret. Men när jag väl gör det.... guuuud så skönt det är. Känner mig helt slut i kroppen (och knoppen) faktiskt så det gör nog susen.

Hörs sen! Puss :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0