Börjar bra

Denna måndag började ju prima. Gick på min första lektion. gick på min andra. hade lunch. äcklig mat, pasta carbonara. åt jättelite. satte mig vid en dator och spelade poker med fredde och christian. när dom hade gått i väg på lektion började det snurra i huvudet...

mådde illa. måste kräkas, men var?! andades djupt samtidigt som jag gick mot toan.. gick in, låste. wooow... allting snurrar till så jag får sätta mig ner på golvet... inte alls kul :/ ringer mamma, hon blir jätteförvånad och säger att elin ringt en timme tidigare och sagt att hon också mådde dåligt så hon fick åka hem från jobbet. väntar tills freddes lektion slutat sen åker vi hem. lägger mig på soffan och nu har jag legat där i två timmar och tagit det lungt. nu börjar det lätta men har fortfarande en konstig känsla i kroppen! är det kräksjuka på g? har man ätit nåt konstigt kanske? äsh.

idag har jag inga planer alls på vad jag ska göra. vädret är fint men kallt så vi får se om jag orkar mig ut på en promenix lite senare.

vad ska ni göra idag? jag vill veta vem ni är :)




någon hade varit rastlös i skolan


Kommentarer
Postat av: Mia

Vinterkräksjukan härjar fritt just nu. Skit många som haft den redan säkert den ni fått tyvärr.

Kyra på dig.

2010-03-08 @ 18:26:25
URL: http://metrobloggen.se/princessmijja
Postat av: sara

så äär det alltid i vår skola tyvärr...

2010-03-10 @ 13:44:41
Postat av: Emma

Haha äcklig mat menar du?

2010-03-10 @ 20:53:52
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/
Postat av: sara

nej att folk hela tiden ska förstöra :)

2010-03-14 @ 13:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0