Brr!

Hemma nu efter en långpromenad med min bigsis! ♥ Det var jätteskönt att få prata av sig och att få bränna lite kalorier men gud så kallt om öronen. Sålänge man klär sig varmt är det helt okej att vara ute i detta väder men ansiktet och öronen fryser ju till is. lite synd för det är aldrig kul att frysa!

Nu ska jag kolla min mail och sen ska jag hoppa in i duschen, SEN efter det ska jag placera mig nere i min soffa hos min pojkvän framför en film.

By the way! idag har jag varit duktig och sökt ett till sommarjobb. nu vill jag bara få beskeeed från alla ställen så man vet vad man har att se framemot i sommar! har ni sökt nåra jobb? :)

Natti natti readers!

Kommentarer
Postat av: sebastian

jag har väl inte sökt så många, men några stycken ^^

Borlänge Energi

Nån annan energi grej i borlänge :p

Affischerare åt Peace and Love.

Sedan blir det väl några till att söka :P

2010-03-15 @ 22:56:25
Postat av: Emma

heeej :)

men det är ju skitbra!

hoppas du får nåt, tråkigt att gå fattig och rastlös hela sommaren när alla andra jobbar. hehe :)



men om du får jobb kan du inte åka till skåne ;)



2010-03-16 @ 09:45:10
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0