Cykel

Kom hem från lödde för typ en timme sen. Jag och fredde skulle dit och hämta en cykel hos niklas och lill så vi passade på att åka bort till centersyd och byta hans t-tröjor som han fick av mig häromdagen. Jag köpte storlek M och det passade ju givetvis inte så fick vi byta dem till size L. en riktig giant ;) haha..

Fick köpt ett värmeskydd till håret också, precis vad jag behöver.. har plattat håret ständigt i flera år så nu; no more frizzy hair! klippa av dom slitna topparna och köra med värmeskydd alltid i framtiden så blir det nog bra.

Sitter här med mina systrar och har precis kollat på "dating in the dark". Måste säga att jag beundrar dem människorna för deras mod, jag hade aldrig dejtat någon i ett beck mörkt rum. Tänk så får du verkligen riktiga pirr i  magen och sen när du ser personen så stämmer det inte alls med dina "förväntningar" så blir man bara jättebesviken. Okej det där lät kanske ytligt men det är min åsikt.. utsidan har faktiskt stor betydelse! det är den som får en att kolla åt en person från första början. vad tycker ni? är man ytlig om man tycker så?



Nu ska jag äta honungsmelon sen ska jag krypa ner brevid mitt hjärta!
natti natti


Kommentarer
Postat av: angelica

Kan säga de att ja började snacka me min påg po spraydate o verken han el ja hade några bilder där, men när vi väl börja snacka po msn o såg hur vacker han va blidde ja glatt överraskad=) Så de kan gå faktiskt de där me o dejta nån i "mörker" el så faktiskt men de e nog inte många som får uppleva de tyvärr!!!! Bra blogg annars läser typ varje dag fortsätt så=) kram

2010-03-10 @ 10:45:16
URL: http://pinupangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0