Duktig

Ni minns innan när jag skrev att jag precis hade kommit hem från en promenad till kävlinge va?

Var hemma i några timmar och tog det lungt sen blev jag rastlös så jag begav mig ut igen. När jag kommit ner i kävlinge kände jag hur tråkigt det blev att gå själv så jag slängde iväg ett sms till Paula. såklart joinade hon :) så det blev en runda med lite skitsnack och sen när vi skulle splittras och gå olika håll så kom bigsis cyklande så jag fick sällskap hela vägen hem. kunde inte bli mer perfekt :)

Nu känner jag mig faktiskt rätt slut. Imorgon ska jag upp rätt tidigt och ner till lärcentrum och prata med någon där sen så har jag resten av dagen oplanerad. någon som vill hitta på nåt?

tjaa... det var nog allt från mig.. eller nä! glöm inte äta våfflor i morgon det är ju våffeldagen! :) jag ska dock försöka hålla mig undan men gud så gott det är, visst? också checka in nya hm spring/summer katalogen.. skitfina kläder!

Nu ska jag läsa lite bloggar. PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0