Farsan

Kände att texten om dalin fick ha ett eget inlägg, så här kommer ett till inlägg tätt inpå.

Fick en fråga på ett inlägg idag, fast personen som skrev lämnade ingen epost eller blogg adress så jag kunde inte svara, därför svarar jag här i ett inlägg!

Postat av Alice:
Hur håller du din hy så fräsch och fin?
Inga finnar eller ojämnheter:O Snyggt! :D

Svar: Tycker du? Tack för komplimangen :) Har aldrig haft mycket finnar, det är väl generna för mina föräldrar har aldrig haft problem med det iheller. Använder aldrig foundation i hela ansiktet, tar bara lite runt ögonen och på näsan sen lite puder på det! tror inte det är bra för huden att dränka ner allt i en massa smörja... :)


Ikväll har jag, fredde, pappa och evelina varit på entré i Malmö och sett "farsan" på bio. Den var skitkul. :) se den! Vi var hemma redan vid nio tiden och sen dess har jag mest suttit och knappat här framför datorn. Dem andra två sitter vid varsin dator i vardagsrummet och lirar poker. sorligt ;)

En annan sorlig sak är att jag inte har festat på skitlänge känns det som. Nu vill jag hitta på nåt kul! också vill jag träffa mina vänner. alla på samma gång. det var för längesen nu känner jag. (livet är för kort för att va långsinta!) miss y'all...

Nu ska jag forsätta snoka runt. bjuder på en bild jag hittade på pappas dator förut. den är från förra våren när jag, pappa och fredde var ute med en fiskebåt och havsfiskade. Kolla håret. sakna! ♥





Kommentarer
Postat av: Louise

haha du skulle lyssnat på fredde iaf, inte färgat håret :P OCh du kunde ju kommit upp till pontus o chillat lite, vi stack till lund o festa för hilvede man!! Dålig stil :(

2010-03-07 @ 02:40:22
Postat av: Emma

Men det kunde du ju sagt, evelina somna sen och då hade jag kunnat hänga med ju :P haha ja jag skulle kanske ha gjort de..

2010-03-07 @ 11:30:12
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0