Gårdagen

Igår blev det att vi stack på fest hos Sebbe. Det var jättetrevligt! Vi drack, spelade, snackade skit och nog blev det lite dans också. Vid två tiden gick vi ner till stan och åt fyllemat sen åkte alla hem på olika håll. älskling hämtade mig och två vänner som också skulle till kävlinge! I love my friends även om vissa må vara lite konstiga ibland! ;)

Idag sov jag till typ två. nästan skrämmande haha men eftersom jag inte somnade förrän sex så behövde jag nog det. Vid fyra tiden begav vi oss till centersyd med brorsan, paula och benji och fredde. Vi hade ca 45 minuter på oss så vi fick splittra oss lite! min älskling köpte ett par lite baggy-aktiga jeans och en skitsnygg jeansskjorta! måste ju säga att vi tjejer har tur som har bla. gina tricot att handla på som har så billiga kläder...

Köpte en present till mamma också. Så nu har jag bara paula kvar! (dem fyller år nästa helg)

Efter centersyd åkte vi hem till brorsan och har varit här hela kvällen. Har krängt godis och nu kommer ångesten krypande för att jag var så duktig hela veckan... aja baja! men det är bara på det igen i veckan..

Imorgon ska jag till af. bloggar mer då! pusss och godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0