Hos louise

Sitter hemma hos min kära vän louise och tar det lugnt. Hon kom hem till mig förut och skulle bara snacka lite skit men det slutade med att jag följde med hit. Ska väl titta lite på tv snart, andra avenyn snart ju ;) missade förra veckan så får titta extra noga idag!

Fredde blev ledig resten av veckan så imorgon kommer han till mig, sen är vi uppbokade hela helgen. På fredag har paula 25års fest, lördag ska vi till min farfar och på söndag är det kalas för mamma och paula. Ska kanske försöka slinka in ett bio besök där också :) fick ju två biobiljetter av rara niklas så nu får man ju ta o använda dom innan dem går ut! :)

Nu ska jag vara social. Kram!


Kommentarer
Postat av: elle

fin blogg! :D

2010-04-01 @ 17:12:43
URL: http://ellehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0