I never thought I'd fall for you as hard as I did.

Min kära Louise kom hit och vi pratade skit (som vanligt) eller ja, jag pratade mest haha. (som vanligt) Det var trevligt iallafall :) kom fram till att jag nog ska med henne på nån lokalfest med "white-tema" i lomma på fredag. blir säkert kul!

Vi åkte med fredde ner till korsbacka hallen för att han skulle titta på pappa och vic när dom spelade pingis. kollade en stund sen gick vi upp och tittade på handbollen istället. sen åkte vi och släppte lollo på stationen och sen hem. Bakade scones till min boyfriend för han ville ha det! vilken duktig tjej va ;)

Nått annat nytt? Nej inte mer än att jag är jätteglad för min systers skull som fick sitt hjärta tillbaka! ni fixar detta, hoppas allt blir bra för er skull. ♥

Nu ska jag läsa bloggar sen ska jag titta tv. imorgon ska jag på ett litet möte hade jag tänkt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0