Inskrivning

Hej sötnosar!

När klockan ringde för en timme sen ville jag verkligen inte gå upp men jag fick typ slita upp mig själv för att det är sista dan på denna veckan och det finns en del saker jag måste fixa. Inskrivningar lite här och var och lite saker på banken. Ska slänga på ett brev också.

För er som inte redan vet så kommer bomben nu! jag har slutat skolan. blandade åsikter om det, må vara ett mycket korkat val av mig men det är ju ändå mitt val och ingen annans. men jag kommer lyckas ändå :) do you know why? i belive in myself..

Men men! nog om det. Jag och louise lämnade våra cyklar i kävlinge igår och åkte snålskjuts hem med freddie efter centersyd. nu är frågan, ska man gå ner eller ska man rolla? fick sånt jävla sug efter inlines.. :) får se hur jag gör!

vi hörs sen! kramis!


Kommentarer
Postat av: natalie

OMG, skulle du inte ta studenten nu till sommaren? vad tråkigt att du kände så att du hoppade av. Men ibland funkar det inte! hoppas det löser sig!



ska du börja på lärccentrum nu? ;)

2010-03-26 @ 10:50:07
URL: http://finest.se/ntornkvist

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0