Kan andra så kan jag!

Vilken svordom använder du mest? "du är dum i huvudet" och "men vafaaaan"

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 06:30

Var köper du dina matvaror ifrån? Där jag känner för

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta den.. haha

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa till thai!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? yesbox.. vill ni höra?!

När var senast någon stötte på dig? hallå?! it happens everyday

Vad åt du till middag senast? soppa..

Kan du vissla? nä.. sorligt

Tittade du på tecknat när du var liten? vem tittade inte på tecknat?

Äger du några popband t-shirts? Nej.. thank god

När flög du senast? typ i juni 08

Pratar du några andra språk? Engelska. om jag vill.

Har du gråtit offentligt? Japp.. för många gånger.

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? nej det räcker! kanske göra om den i tutten annars nej..

Vad har du med dig in på bion? cola light o lindth 70 % choklad :D yum
Vad har du för väder? kallt, dimmigt, morgon. fast morgon är ju inte ett väder men ni fattar..

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? skapande

När sov du senast på golvet? hmm, det var nog längesen. i tonåren ;)

Vilken är din favorit drink? dricker aldrig drinkar, smakar oftast bara socker o ush..

Gillar du din boendesituation? Onej

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? inte många alls. fem typ?

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej..

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? haha mm..

Hur gammal blir du nästa födelsedag? nineteen

Tror du på liv på andra planeter? pandora ffs!

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? jag lyssnar på hilary duffs låt. "belive in yourself.. lalala"

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Haha.. jag tror jag skulle säga nu att jag skulle göra det. men när jag står där? hhhhh...

Tycker du om att krama folk? Ja :) det är mysigt o kramas!

Äger du en digitalkamera? Jepps! its 2010 baby

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? haha inga. tror jag?

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? klart.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Haha. nej.

Är du mörkrädd? Nä. jag är inte rädd för mörkret. jag är rädd för vad som kan finnas i mörkret.

Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, pengar...? hjärnan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0