Lund





Hej bloggen!

Idag har jag varit i lund och träffat jonot och fikat. snackat lite skit och sånt ni vet! sen träffade vi upp robin så vi tog samma tåg till kävlinge. trevligt me lite sällskap!

Sen cyklade jag hem i den ASkalla vinden, käkade lite och surfade lite. Sen ville lollo också snacka skit så det var bara till att hoppa på cyklen igen! dock tänkte jag inte på vad som väntade mig sen när det blivit mörkt ute.. en lång mörk grusväg utan lampor :( men jag tog mig igenom den också med luren i örat! ;)

Anyway! bilden är från när vi satt inne på espresso house idag. nån gubbe hade väl druckit lite för mycket eller nåt. ambulansen kom iallafall så det var nog rätt allvarligt. jonot var ju självklart tvungen att dokumentera detta med min mobil... hehe.

Nu ska jag lägga mig hade jag tänkt. det väntar en dag i morgon också. Natti :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0