PR-trick!



Precis som ni andra som läste detta på msn förstasidan så trodde jag att jag skulle tappa hakan! eller jag tänkte faktiskt "jag visste det!" för hon har vissa manliga drag i ansiktet enligt mig. men sen började jag forska runt lite på andra bloggar och läste bla. på club prive's hemsida (där hon jobbat som strippa) att det inte var sant och att dom inte stod bakom henne när hon ljuger om att ha gjort könsbyte. läste också att hon inte längre jobbade hos dem sen några dagar tillbaka..

Det förstår jag! då är man fan desperat efter uppmärksamhet om man måste ljuga om att man gjort könsbyte.. dessutom vad är det för grej att bli omtalad för? nä det luktar korkad bimbo...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0