Seg dag

Ni anar inte hur skönt det var när jag hoppade på bussen 17.32 utanför centersyd idag. har aldrig känt innan att de va så skönt att sluta som idag. riktigt räknade ner tiden haha.. ville bara hem och ta en alvedon och dämpa min enorma mensvärk...

Hem kom jag iaf! älskling hämtade mig på stationen och sen åkte vi hem. på golvet i vardagsrummet låg mitt paket från nelly.. beställde ju en klänning därifrån.. endast för att den var billig och det var gratis frakt, haha. den var väl helt okej men den var rätt slapp i tyget. blir säkert skönt till sommaren :) (lite tråkig sommarfärg bara hehe)

Köpte också en tröja på hm igår, och ett bra nagellack. trött på depends skit som bara ramlar av direkt. när jag kom hem hade jag köpt ett "genomskinligt" vitt istället för ett helt vitt så jag fick köpa ett nytt idag. typ 150spänn för två nagellack. inte okej ;) nu ska jag få fina naglar iallafall!

Nu ska jag åka hem till lollo och låna en cykel så att jag kan komma ner till kävlinge i morgon. :)




Lillebror igår på netto, fick ju sätta han i en liten vagn, fanns inga stora... haha sötaste :)



iförrgår



klänningen från nelly, fast den är snyggare irl



oversize tröjan från hm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0