Skrylle

Gick upp klockan tio idag efter att ha somnat halv sju i morse. känns som att jag kommer somna gott i natt! :)

Åkte till dalby vid tolv för att möta upp sara och hämta en soffa där. Jonot var också med så vi stod och snackade skit ett tag, kul o se dig vännen! Soffan kom hem iallafall och den var jättefin, precis den färgen jag ville ha. bilder kommer väl nån gång ;)

Åkte hem igen och min daddy ringde. jag och fredde åkte med han till dalby igen och gick milen i skrylle! fyfan vad jobbigt och isigt det var. man fick jätteont i fötterna av att hålla på och få balansera sig fram på isen. trött och öm var jag när vi var framme. men sen blev det mys, vi käkade inne på restaurangen innan vi åkte hem. :)

Nu är vi hemma och jag ska sätta igång och fixa lite på rummet.. får nog bli en dusch också! imorgon är det skola.. wiiee.. can't wait.....



vi gick...



och gick..



och det kändes fan som vi aldrig kom fram :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0