soool?

Idag går ställde jag min klocka på 05.00 innan jag gick och la mig. Nej, nu ljuger jag. Jag skulle ha ställt min klocka innan jag somnade men gjorde jag det? NEJ. fan också vaknade klockan nio och insåg att skolan redan börjat. men jag tror att jag kan ha behövt vila ut mig. mådde ju kass igår.

Från det ena till det andra, ingen sol idag inte. hur löste vi detta problem? jag och elin åkte med fredde ner till kävlinge i förmiddes när han skulle till skolan. solade solarium, handlade och sen gick vi hem. mötte upp lollo också på vägen och snackade lite skit. men sen cyklade hon vidare hemåt för hon är en bölfis som tycker det är jättekallt :) gumman, finns inget dåligt väder bara dåliga kläder ;)

Imorgon är det praktik som gäller igen, resten av veckan också.. det tråkiga med att ha praktik är att jag inte är hemma förrän typ halv sju dem dagarna.. och det suger. känns som att mer än halva veckan är förstörd pga att man jobbar så länge. man kanske skulle tagit praktik i en matbutik istället, då hade man slutat klockan fyra... fast det är ju inte lika lärorikt tyvärr!

Har precis duschat så nu ska jag klä på mig nåt o föna håret! :)



slänger upp en RIKTIG oldie.. kolla mitt håååår. vill ha så långt igen, men det går nog bara att lösa med extensions med tanke på min hårkvalite. och kolla dem bruna linserna. ser ut som en nallebjörn :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Dö snyggt när du hade det så!!

2010-03-09 @ 19:10:17
Postat av: Emma

Ja det är därför jag måste förlänga det!!!

2010-03-09 @ 20:37:10
URL: http://hejhejhejemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0