Spring

Gick och la mig alldeles för sent igår och gick upp alldeles för tidigt. och vet ni vad? jag gick in på internet innan jag somnade för att kolla en sak, och när jag vaknade hade jag somnat med mobilen i handen och internet var fortfarande uppe. ni kan inte gissa vilken smarrig räkning jag ligger inne med nu.... ÅH!

Känner mig iallafall trött och irriterad över massa olika saker just nu. Orkar verkligen inte med ifall att det jag har på känn är allvar, då går jag fan under jorden. men men. det tar vi när det kommer.. vi behöver ju inte gå händelserna i förväg.

Har precis duschat, ska fixa håret nu. sen ska jag promenixa ner till kävlinge IGEN (har varit där nere på massa möten i förmiddes) och passa brorsans hund. sen ska jag och paula ut och gå. så jag är nog inte hemma förrän senare ikväll. fast jag slänger nog upp ett inlägg hemma hos dem sen!

Nä detta blev inget trevligt inlägg ;) bara gnäll. ttyl! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0