Suck..

Näsan rinner och huvudet värker. Men tyvärr så måste jag bege mig idag ändå.. :( Ni skulle se min lillebror, stackars liten, han hostar och nyser hela tiden. nutte.

Igår jobbade jag till 5, tog bussen så att jag var i kävlinge lite i sex. skulle egentligen GÅ hela vägen hem men med lite tur så skulle mamma och dem ändå ner i byn och handla. (ja jag har flyttat för ni som har missat det, menar inte att det är långt att gå till garvaregatan.) anyway! jag var hemma vid kvart i sju kanske.. hela dagen slut redan kändes det som. jippi...

Praktik dag idag igen iallafall. ska åka till lödde med lollos styvmamma, pinsamt. :) ringde lollo igår kväll och frågade om jag fick låna en cykel av dem.. nä hon insisterade på att jag skulle åka med hennes styvmamma som ändå skulle börja kl tio. :P

Nu ska jag fixa håret. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0