V.i.P

Haha. Min syster kom upp för en stund sen och visade två GIGANTISKA spindlar som satt på hennes vägg nere i källaren. (hon hade fotat dem med mobilen) Dem var verkligen sjukt stora och äckliga alltså. Så bad hon mig att hjälpa henne att döda iallafall en, men over my dead body.. fiiifan. Så går hon ner också hör jag - FAAAAN! dom är borta. nu kan jag inte sova!!!! Haha nutte. tur jag ska sova här uppe idag. tycker nästan lite synd om henne. it sucks to live in a basement when it comes to the spider part. Haha.

Men! Nu håller vi oss till rubriken.

Ikväll har jag varit på centersyd på vip kväll med pontus, freddie, nån emil och louise. det var trevligt :) synd bara att plånboken inte tillåter så mycket shopping denna månaden. *suckar* det får bli mer nästa istället. då fyller man ju år också så då drygas kassan ut lite ;) Det blev iallafall en söt kofta och ett bar brillor. Inte riktigt exakt såna jag vill ha men klantarsle som jag är kommer jag paja många under en sommar så jag får väl investera i några par till antar jag. :-))

Ups n downs med vipkväll på ett köpcentrum: Man träffar roliga människor man inte träffat på länge, man har det trevligt och gör bra klipp ;) också downsen... man träffar människor man absolut inte pallar prata med eller vill stöta på. Man smäller pengar! :)

Nu ska jag läsa lite bloggar. Kram! ♥ 



Kommentarer
Postat av: Elise

sv: till ett mycket bra pris för 79 kronor hittar du de på Lindex... dock var det i somras men de finns väl fortfarande eller så kommer de väl ;)

2010-03-25 @ 23:16:36
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0